Обмін и повернення

Повернення товарів в інгернет-магазин здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» в течение 14 днів з моменту покупки за умови Виконання всех норм передбачення законом.

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» :

У законодавстві України вказані две причини, за Якими покупець может сделать повернення або обмін купленого ним товару:
    1.     Если товар не відповідає заявленому виробника якості
    2.     Если товар Повністю відповідає всім вимоги, но з якоїсь причини не влаштовує покупця
 
Споживач має право обміняті непродовольчих товар належної якості на аналогічній у продавця, у которого ВІН БУВ Придбаний, если товар не задовольнів его за формою, габаритами, фасоном, кольори, розміром або з других причин, не может буті ним Використання за призначення. Споживач має право на обмін товару належної якості в течение чотирнадцятим днів, що не рахуючі дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

роз'яснення:

Чи не вікорістовувався: Вся продукція є новою и не булу Використана Ранее. Даній стан має буті НЕ змініться , а сліді! Застосування не виявлено. Магазин может скористати правом відмовіті клієнту як Порушення цього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар реалізується в заводській упаковці, це є одним з факторів визначення товарного вигляд. Покупець повинен пам'ятати, что пошкоджуваті елементи упаковки НЕ рекомендується ! Такоже повінні буті відсутнімі потертості, подряпіні и пошкодження на віробі.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Даний пункт так само відноситься до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні був загублений будь-якої з документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товар - повернення буде неможливий . При поверненні необхідно надати оригінал товарного чека, а так само гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари та додаткове приладдя - поверненню підлягають НЕ розпакувати аксесуари і додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо . Оптимальний спосіб уникнути складнощів в майбутньому - це перевірити товар в присутності кур'єра або менеджера магазина.

У разі, якщо товар був доставлений кур'єрської служби Нової Пошти , то його слід перевірити в присутності працівника служби при отриманні товару.


Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» :

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Якщо товар був доставлений п покупцеві за допомогою послуг кур'єрської служби (Нової Пошти) і необхідна зворотна доставка, то в такому випадку оплата послуг кур'єрської служби проводиться покупцем.